2014 m. liepos 12 d., šeštadienis

Orkaitėje keptas varškės blynas su trešnėmis


Orkaitėje kepti blynai, mano silpnybė: ne vieną, ir net ne du kartus keptas vokiškas blynas, ir jo analogas, tik kitu pavadinimu, yra puikus sprendimas, kai nesinori stovėti prie viryklės, o blynų norisi. Kadangi moano šeimyna labai mėgsta blynus su varške, pagalvojau, jog reikėtų rasti jiems alternatyvą, kepamą orkaitėje. Pasikuitusi savo 'reikia išbandyti' sąraše, pas Aušrą atradau labai viliojantį receptą. 
Gamindama šiek tiek nukrypau nuo recepto - varškės įdėjau beveik dvigubai daugiau, nes originalus kekis buvo labai jau menkas. 
Kai paragavau, pagalvojau, kad daugiau nekartosiu - skonis geras, bet niekuo neįpatingas: kepinys purus, minkštas, drėgnas, varškės beveik nejuntama, o vėstant jis tampa kiek guminis. Bet kai mano atžala dar neįpusėjęs savo gabalėlio pareiškė, kad kai tik jį suvalgys, turėsiu dar tiek pat įdėti (patikėkite, taip nutinka labai retai), o mano vyras jo taip pat neišpeikė, manau, kad tai bus ne paskutinis kartas. Visai šeimai vienbalsiai trūko saldumo, tad kitą kartą įdėsiu daugiau cukraus. 

Taigi, mums reikės:
2 kiaušinių
1 VŠ cukraus (mėgstantys saldžiai dėkite daugiau)
1 AŠ vanilinio cukraus
žiupsnio druskos
100 g varškės (aš dėjau 180 g)
50 g tirpinto sviesto
300 ml pieno
200 g miltų 
1 AŠ (nubraukto) kepimo miltelių

vyšnių (šviežių, šaldytų, iš uogienės), trešnių, aviečių, mėlynių ar kitų mėgiamų uogų. Manau, kad puikiai tiktų slyvos.

Paruošimas:
  1. Miltus persijojame (nebūtina, bet aš visada taip darau, kad patektų daugiau oro ir kepinia būtų puresni) ir sumaišome su kepimo milteliais.
  2. Kiaušinius išplakame su cukrumi, druska ir vaniliniu cukrumi.
  3. Į plakinį įmaišome varškę ir tirpintą sviestą. Išmaišome. Aš, kad masė būtų glotnesnė į pagalbą pasitelkiau blenderį. Labai gali būti, kad dėl to mano blynas buvo panašus į pyragą.
  4. Į plakinį po truputį pilame miltus ir pieną ir nuolat maišome.
  5. Gautą tešlą paliekame 20-30 minučių pailsėti ir išbrinkti miltams.
  6. Kepmi formą (apie 20x30 cm dydžio) išklojame kepimo popieriumi, supilame tešlą, išdėliojame ant viršaus pasirinktas uogas.
  7. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 20-30 minučių. Svarbu neperkepti, kad neišsausėtų.
Skanaus!



Šaltinis: Tarp vėjo gūsių

P.S. kiek vėliau atradau Spicecoat's blog'e panašų blyną, su truputį įdomesniu ruošimo būdu, reikės išbandyti

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...