2011 m. lapkričio 7 d., pirmadienis

Šokoladinis sūrio pyragas


Antras dublis. Pirmas dublis čia. O jei pas mane yra antras dublis saldėsio, vadinasi jis oi kaip to vertas. Taigi daug negirsiu, nes jei jums patinka šokoladas, jūs privalote išsikepti šį cheesecake brownie. Aš jį iškepiau vėlai vakare, taigi atvėsinusi dėjau į šaldytuvą. Na, o kitą dieną kai paragavau... tai vis pjoviau po gabalėlį ir galvojau ką pasakysiu savo antrai pusei, kai pamatys kiek suvalgyta ...meluot, kad turėjausvečių, ar tiesą sakyti... Pirmą kartą šis pyragas man pasirodė saldokas. Ši kartą gal ir saldus, bet tas saldumas su kava labai netrukdė. bet turėkite omeny, jei ką. Šį kartą kepiau gerokai mažesnėje formoje, taigi receptą pakartoju.

Taigi, mums reikės (16 cm skersmens torto formai):
Šokoladiniam pagrindui:
40 g sviesto
60 g juodojo šokolado
65 g cukraus
1 kiaušinio
1/2 AŠ kakavos
35 g miltų
1/2 AŠ vanilinio cukraus
mažo žiupsnelio druskos

Sūrio sluoksniui:
100 g kreminio sūrio (naudojau 125 g Philadelphia)
1 trynio
35 g cukraus
1/2 AŠ vanilinio cukraus

Paruošimas:
  1. Laužytą šokoladą ir sviestą dedame į karščiui atsparų indą, kurį dedame ant puodo su verdančiu vandeniu ir maišome kol viskas ištirps. 
  2. Į šokolado ir sviesto mišinį įmaišome cukrų beigi kiaušinius. Išmaišome. 
  3. Įsijojame miltus, beriame druską bei kakavą. 
  4. Pilame tešlą į kepimo popieriumi išklotą kepimo formą. 
  5. Sūrio sluoksniui skirtus produktus išplakame iki vientisos masės. 
  6. Gautą masę pilame ant tešlos ir šakute ar pagaliuku lengvai pamaišykite, kad gautume marmurinį efektą. 
  7. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 35-45 minutes, kol kepinio centras sutvirtės ir nebebus skystas. 
  8. Kepiniui ledžiame atvėsti formoje ir tada išimame. Išėmus iš orkaitės, peiliu apvedame pagal formos kraštą, kad pyraas atliptų nuo formos, tuomet vėsdamas ir traukdamasis jis neįtruks kaip pas mane. Iš klaidų mokomės. 
Skanaus!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...